Görüntü yükseltme teknolojileri son devirde GPU üreticileri ve oyuncuların gözdesi haline escort ankara geldi. NVIDIA DLSS ve AMD FSR 2.0 teknolojilerinin neler sunabileceği bahçelievler sarışın escort aslında kanıtlandı. Bu teknolojiler gelişmeye devam ederken her gün daha balgat sarışın escort fazla oyuna ulaşıyor
Sadece birkaç hafta evvel piyasaya sürülen AMD batıkent sarışın escort FSR 2.0, kimi oyunlara resmi olarak kimi oyunlara modlar aracılığıyla beşevler sarışın escort eklendi. Mod imalcisi muddymind ise farklı bir yol benimseyerek NVIDIA’nın büyükesat sarışın escort DLAA (Deep Learning Anti Aliasing) teknolojisini temel alan yeni bir çankaya sarışın escort mod hazırladı.
DLAA’nın çalışma formu aslında kolay. İmajlar cebeci sarışın escort doğal çözünürlükte oluşturuluyor ve imaj kalitesini uygunlaştırmak için yerleşik DLSS çukurambar sarışın escort algoritmaları kullanılıyor. Bu tahlil, aslında uygun bir optimizasyona sahip olan lakin demetevler sarışın escort düzgün bir kenar yumuşatma gerektirmeyen oyunlarda manzara kalitesini güzelleştirmenin âlâ dikmen sarışın escort bir yolu.
Muddymind, kalite modunda yükseltme faktörünü 1.3x’ten 1.0x’e çekmek için mevcut FSR 2.0 Yazılım Geliştirme Kitini kullandı. Sonuç olarak çıktı imgesi birebir çözünürlükte işleniyor, fakat küçük performans kaybıyla birlikte FSR antialiasing daha âlâ bir biçimde kullanılıyor. Sonucunda da projenin ismi “FSRAA” olarak belirlenmiş.
Mod imalcisi, FSRAA, FSR 2.0, DLSS 2.4.3 ve oyunun TAA manzaralarını birleştirerek bir karşılaştırma yaptı. Kelam konusu karşılaştırmalara aşağıdan ulaşabilirsiniz;
- Görsel 1
- Görsel 2
- Görsel 3
- Görsel 4
- Görsel 5