AMD’nin yeni FidelityFX Üstün Resolution (FSR) 2.0 teknolojisi süratli bir çıkış yaptı. Şimdi oyunlara gereğince yayılmış değil, fakat yakın vakitte açık kaynak kodları yayınlandı ve Unreal Engine eklentileri hazır hale geldi. Öte yandan yapılan test testlere bakılırsa FSR 2.0 selefine nazaran çok daha başarılı.
GPUOpen takımı ve Xbox’tan Jason Ronald tarafından yapılan paylaşımlar, FSR 2.0’ın yakında Xbox oyun konsollarına yanlışsız uzanacağını gösteriyor. Xbox geliştirme takımları şu anda ölçekleme teknolojisini faal olarak oyunlarda test ediyor. Ayrıyeten sırf Xbox Series X ve Series S değil, evvelki kuşak Xbox One tıpkı halde FSR 2.0 dayanağına kavuşacak.
AMD’nin imaj yükseltme teknolojisi Steam Deck’in yanı sıra PC ekosistemi dışında birinci kere kullanılacak. FSR’nin Xbox oyunlarında ne kadar öne çıkacağını vakit gösterecek. 2.0 sürümü Microsoft konsollarda daha değerli olacak çünkü büyük bir potansiyele sahip.
Xbox Series X ve S bildiğiniz üzere AMD’nin RX 6000 serisi GPU’ları ile tıpkı RDNA 2 mimarisine sahip. Bu nedenle özel Xbox SoC’lerin FSR 2.0’dan büyük ölçüde faydalanmasını bekliyoruz.